Informace pro technickou podporu
Otázka: Na co je záložka Help Desk?
Tato karta má pomoci stručné, stručné vysvětlení vašeho připojení. Toto lze v případě potřeby přečíst přes telefon. Tato karta je méně uživatelsky přívětivá; je určena pro technickou podporu (oproti koncovému uživateli).
Tato speciální instance sděluje velmi kompaktním způsobem:
- Stav každého protokolu
- Upozornění - pomalý/časový limit
- Upozornění - MTU
- Stav dosažitelnosti pro „další stránky“ (co nejkompaktněji)
- IP adresa je zobrazena, pokud ji technická podpora potřebuje.
- Seznam případných nedostupných serverů
Q: Jaký je nejjednodušší způsob, jak poslat uživatele na záložku Help Desk?
Je několik způsobů, jak to udělat. Některé z nich jsou při čtení očividnější než jiné; některé z nich mohou být snazší při čtení přes telefon. Ve všech těchto případech je karta "Help Desk" přesunuta jako první a výchozí karta zobrazená uživateli, namísto ukázání podrobnější stránky pro uživatele.
- test-ipv6.com/helpdesk (preferred for printed documentation)
- test-ipv6.com/isp
- helpdesk.test-ipv6.com
- isp.test-ipv6.com
- testv6.com/helpdesk (spoken English, "test vee six dot com slash helpdesk")
- testv6.com/isp
- helpdesk.testv6.com
- isp.testv6.com